Šodienas digitālais mārketings

2020-01-03

Mūsdienu vidē iespējamā lietotāja uzvedības ietekmēšana strauji izmainās. Par vienu no populārākajiem šobrīd kļuvis intereakīvais mārketings, kurš spēj ne tikai apkopot precīzu un īstu saturu lietotājiem, tad pat izsekot zīmola vai produkcijas reklamēšanas rezultātiem. Šī pieeja sniedz iespēju lietot visefektīvākos mārketinga veidus. 



Ciparu mārketings tiek uzskatīts par produktu un pakalpojumu digitālais mārketings, izmantojot digitālās tehnoloģijas. Šīs jomas efektivitāte būs saistīta ar tuvu sadarbību ar patērētājiem kā arī konkrētas mērķauditorijas blīvumu, kurā galvenais rīks būs SEO optimizācija.

                                                                Ienāc - https://seomedia.lv/

Kam nepieciešams SEO

SEO optimizācija radās kopā ar meklētājsistēmu uzlabošanos 1990.gadu vidū. Toreiz meklētājprogrammas atlasīja mājas lapas ļoti vienkārši - vērā tika ņēmti tikai tie atslēgas vārdi, kas bija mājas lapu rakstos. Tādā veidā SEO pakalpojumi līdz pat 1998.gadam ir vienīgi atslēgvārdu miskaste. Atrastie rezultāti bija briesmīgi kā arī nelietojami lietotājam, tā kā topā atspoguļojās spams. Sākot ar 1998. un līdz 21.gs. devītajam. gadam sākās PageRank ēra. Šis jau ir Google meklētāja izveidotais mehānisms. Šī tehnoloģija uzskaitīja mājas lapas pozīciju atrašanas rezultātos, pamatojoties uz skaitu saitēm globālajā vidē. Šī procesa darbība nebija īpaši efektīva, tā kā seo optimizācijas stratēģija strādāja lai veicinātu to, kad iegūst tie, kam bija daudz vairāk līdzekļu saišu izmantošanai. Sasniedzot šī gadsimta devīto gadu SEO stratēģija tika pakļauta piesardzīgai attieksmei. Google ieviesa ranžēšanas paņēmienus, kuri likvidēja linkus kā arī miskastes tipa informāciju, no šī brīža seo speciālistam jāvelta ietilpīgāks laiks, veicot vietnes izveidi un japievērš lielāka vērība struktūrai un kontentam. Divi tūkstoši sešpadsmitajā gadā online seo speciālisti finālā nonāca pie atziņas, kad labākais risinājums būs padarīt labāku vietnes lietojamību, saturu, noformējumu un uzlabot kodu. Pamata secinājums, ko drīkst izdarīt balstoties uz tādām straujām pārmaiņām, ir sekot šodienas SEO optimizācijas jaunumiem

Digitālā reklāmas aģentūra

Ieviestais ciparu mārketings gan mūsu valstī, gan arī pārējā pasaules daļā pēdējo 10 gadu laikā ir diezgan mainījies. Uzņēmumi tirgo un izplata produktus vai servisu, lietojot vairākus tiešsaistes paņēmienus. Jebkura seo optimizācijas sfēra darbojas atšķirīgi. Jāpārliecinās, ka tieši konkrētais izpildījums vai arī reklāmas aģentūras darbība būs vērsta tieši uz tiem mērķiem, kas būs atbilstoši tieši Jūsu projektam. Vispirms jānoskaidro, vai arī reklāmas aģentūra varētu veikt vajadzīgo pakalpojumu pie tam vai ir izplatīšanas iemaņas izvēlētā projekta virzienā. Turklāt jānoskaidro, vai izvelēties servisa rezultāti netiks izpausti trešajām personām. Izmantot digitālā mārketinga aģentūras pakalpojumus ir tieši tas pats, kas ir pieņemt darbā pavisam jaunus darbiniekus. Tieši pret seo optimizācijas speciālistu jāizturas kā pret uzņēmuma iekšējo orgānu. Interneta ciparu mārketings būs daudz vairāk nekā reklāmas veicināšana. Pamatīgi izvēlētajai mārketinga aģentūrai būtu nepieciešams virzīt lietotājus uzklikšķināt uz google reklāmu pie tam tiem jābūt ar vēlmi sadarboties kopā ar Jums.

Vai pat tiešām jau ir nepieciešams digitālais mārketings?

Seo optimizēšana priekš meklēšanas lapām iekļauj sevī vairākus posmus. Lielākā daļa būs paveikta iekšā, taču būs svarīgi arī iekļaut apmeklētājus no ārējiem avotiem. Kopā ar to būs jāizskata šobrīd pabeigtās darbības kā arī jāpārdomā nākamo pasākumu kopumu seo optimizācijas sfērā. Meklētājprogrammu algoritmi tiek pastāvīgi pilnveidoti un papildināti. Tāpēc ir svarīgi sekot mājas lapas optimizācijas jaunumiem un virzībām. Meklēšanas pārlūkprogrammās varat virzīt jebkādu interneta vietni, kur tirgo produkciju, konsultācijas vai pat pasniedz lietotājiem noderīgu saturu. Pirms uzsākt darbu pie rezultātu uzlabošanas, tomēr ir jāizstrādā kārtīgs interneta lapas digitalā mārketinga audits, kā arī jāanalizē konkurējošās lapas, to tematiskā joma. Katrai rīcībai jāiet tā, kā bija plānots. Lai saprast vairāk par meklētājprogrammu seo optimizācijas pamatu pamatiem, ir ieteicams lietot digitalā mārketinga servisu, kuru pasniedz digitalā mārketinga speciālists no mārketinga aģentūras.

Jānis Balodis - Politiskais blogs
Visas tiesības saglabātas 2018
Izveidots ar Webnode
Izveido savu bezmaksas mājas lapu! This website was made with Webnode. Create your own for free today! Uzsākt darbu