DIGITĀLĀ MĀRKETINGA AĢENTŪRAS PIEDĀVĀJUMI LATVIJĀ.

2021-08-06

Neatkarīgi no tā vai esat maza vai liela uzņēmuma, kas bāzēts uz klientu apaklpošanu, pirkšanu vai pārdošanu, īpašnieks, ir nepieciešama reklāma. Mūsdienās lieliski noder sociālie tīkli, kuru izmantošna ir baz maksas, tādējādi ir iespējams par sevi pavēstīt plašākai pasaulei, taču, bieži vien, ar to ir par maz. 



Īpaši svarīgi tas ir tiem uzņēmējiem, kuru bizness tiek bāzēts tikai interneta vidē. Ja pakalpojuma sniedzējam ir sava, moderna, viegli uztverama mājaslapa, tas jau ir liels pluss. Lai mājaslapa būtu maksimāli lietderīga, tai ir nepieciešama pielāošana, kas atbilst visiem interneta meklētāja algoritma standartiem. Ko tas īsti nozīmē un kā tas izskatās dzīvē? Digitālā mārketinga aģentūra veic SEO auditu un izstrādā atbilstošu SEO stratēģiju, lai mājaslapa labāk sasniegtu savu mērķauditoriju un interneta meklētājos iekārtotos pieklājīgās pozīcijās.

Uzzini vairāk - https://epadomi.lv/kas_vertigs/bizness/25112020-vai_seo_optimizacija_ir_joma_kura_verts_i

SEO AUDITA UN OPTIMIZĀCIJAS LOMA VIETNES UZTURĒŠANĀ.
Search engine optimisation jeb maģiskais vārdu salikums SEO, tiešajā tulkojumā to arī nozīmē - mājas lapu optimizēšana interneta meklētāja standartiem. Cilvēku paradumi ir interesanti un viens no rādītājiem liecina, ka reti kurš internera meklētāja piedāvātos rezultātus apskata tālāk pa trešo lapu, kas arī ir tikai izņēmuma gadījumos. Tieši šī iemesla dēļ ir nepieciešams SEO speciālista veiktais lapas audits, lai varētu veiksmīgi izstrādāt SEO stratēģiju un veikt lapas optimizāciju. Ja vietne neatbilst algoritma parametriem, pastāv risks, ka to vispār var neuzrādīt meklētāja rezultātos un to nevēlas neviens.

DIGITĀLĀ MĀRKETINGA RISINĀJUMI UZŅĒMĒJIEM.
Digitālā mārketinga pakalpojumi ļoti dažādi un saistīti ne tikai ar lapu izstrādi un optimizāciju. Noteikti var apgalvot, ka nepietiks tikai ar laimi, lai mājaslapa ieņemtu labas pozīcijas starp citām. Iespējams, šādi digitālie risinājumi bija saistoši pirms 20 gadiem, kad gadsimta sākuma uzplaukumā internet vidē tika virzīti salīdzinoši ļoti maz biznesu, jo tas nebija lēti un arī internets nebija atrodams ik uz soļa. Tagad, kad interneta pieslēgums mājoklī un viedtālrunī ir standarts, ir grūti konkurēt ar teju diviem miljardiem interneta vietņu, bez īpaši pielāgotas lapas. Interneta vidē darbojas uzņēmumi, kam nemaz nav nepieciešama fiziska telpa un tādi nu jau ir ne tikai interneta veikali, bet pat restorāni. Digitālā mārketinga speciālists palīdz uzņēmumam labāk attīstīties digitālā vidē, tādēļ uzskats, ka visu varam paši vairāk nav aktuāls pie mūsdienu apstākļiem.

Jānis Balodis - Politiskais blogs
Visas tiesības saglabātas 2018
Izveidots ar Webnode
Izveido savu bezmaksas mājas lapu! This website was made with Webnode. Create your own for free today! Uzsākt darbu